תיק מוצר (PIF) לפי הרגולציה החדשה לתמרוקים בישראל
קורס

תיק מוצר (PIF) לפי הרגולציה החדשה לתמרוקים בישראל

תאריכים: 28.12.23
  • שעות הקורס שעות הקורס: 09:00-17:00
  • מספר מפגשים מספר מפגשים: מפגש 1
  • שפת הקורס שפה: עברית
  • מיקום הקורס מיקום: מלון הילטון ת"א
אינג׳ שלומי זנדברג
מרצה: אינג׳ שלומי זנדברג
מנהל מקצועי ופיתוח עסקי בחב׳ סינק פרויקטים מקבוצת אובליס. שלומי מתמחה ברגולציות בינלאומיות בתחום התמרוקים וציוד רפואי ובעל ניסיון מעל 20 שנה עם מאות ארגונים. בעברו פעל כמנהל הבטחת איכות ורגולציה בחברות מובילות. בעל רקע אקדמאי הנדסי וניסיון מעשי רב בפיתוח, ייצור ואסדרה של מוצרים קוסמטיים ורפואיים, סוקר מטעם גוף התעדה אירופאי (Notified Body) מוביל. כיום עוסק ברישום ועבודה מול רשויות רגולטוריות בארה״ב, אירופה, ברזיל, אוסטרליה, סין, ישראל ועוד.

תעשיית הקוסמטיקה ממלאת תפקיד משמעותי בחיינו, כאשר הצרכנים מסתמכים על העוסקים בתמרוקים בעת שימוש במוצרים אלו. משרד הבריאות הציג את הרגולציה ותקנות הקוסמטיקה החדשות ובכלל כך חשוב להבין כי האחריות על בטיחות ויעילות המוצרים הנה כולה כעת על היצרן/יבואן ועליו לדעת כיצרן כיצד להכין תיק למוצרי קוסמטיקה או כיבואן לבדוק שתכולת התיק שקיבל אכן תואמת את דרישות משרד הבריאות.

מטרת הקורס היא להכיר את המסגרת הרגולטורית עבור מוצרי קוסמטיקה בישראל ובכך להסדיר אישור השיווק למוצרים קוסמטיים, כולל היכרות התקנות והתקנים השונים וביצוע אישור טרום-שוק למרכיבים ספציפיים. צעדים אלו ללא ספק ישפרו את בטיחות מוצרי הקוסמטיקה, יפחיתו תופעות לוואי מזיקות ויבטיחו הגנת הצרכן.

 

נשמח לתת לך פרטים נוספים

יש לך שאלות? מלא.י את הטופס ונחזור אליך